Εκδήλωση κοπής πίτας στο Ναυπηγείο του Ψαρρού

In ΝΕΑ by tkas

Με μεγάλη επιτυχία ο «Ελληνικός Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών» έκοψε την βασιλόπιτα του την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020 στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του «Ναυπηγείου Ψαρρού».

Παρέστησαν πλήθος φίλων και μελών του Συνδέσμου, προσφέρθηκαν πολύ εύγευστα φαγητά και η διασκέδαση κράτησε μέχρι αργά με νησιώτικα και λαϊκά τραγούδια από το συγκρότημα του Χρήστου Χατζησταύρου.

Όλοι αντάλλαξαν ευχές για καλή χρονιά και για να βρεθεί λύση στις διεκδικήσεις του προεδρείου του Συνδέσμου που δεν είναι άλλες από την παύση της καταστροφής, μέσω επιδότησης της Ε.Ε. των αποσυρομένων ξύλινων αλιευτικών σκαφών αλλά και της απρόσκοπτης συνέχισης της λειτουργίας των παραδοσιακών καρνάγιων. 

Οι φωτογραφίες είναι της κ. Αννίκας Μπαρμπαρήγου, ελεύθερες πνευματικών δικαιωμάτων

Robert McCabe

In ΝΕΑ by traditional boats

Robert McCabe, ενας πρέσβεις της ελληνικής ομορφιάς πολιτογραφήθηκε τιμητικά Έλληνας

View Post

Άρθρο του Χάρη Τζάλα

In ΝΕΑ by traditional boats

Άρθρο του Χάρη Τζάλα για το Ναυπηγείο του «ΨΑΡΡΟΥ» στο Πέραμα από το περιοδικό ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ του Ναυτικού Μουσείου της Ελλάδος.

article

View Post

ΟΜΙΛΙΑ ΧΑΡΗ ΤΖΑΛΑ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ( 29/05/2019)

In ΝΕΑ by traditional boats

Παρέμβαση του Χάρη Τζάλα σε εκδήλωση στο Πολυτεχνείο Αθηνών σχετική με το παραδοσιακό ξύλινο σκάφος

Σε όσα ακούστηκαν για την ανάγκη προστασίας του Ελληνικού παραδοσιακού ξύλινου σκάφους και την έλλειψη κινήτρων για την διατήρηση του επιτρέψετε μου να προσθέσω τα παρακάτω. Στην Ελλάδα δυστυχώς ότι έχει σχέση με την ναυτική μας παράδοση δεν έτυχε ποτέ της κατάλληλης μέριμνας και προστασίας. Υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε ναυτικός λαός και πράγματι η Ελλάδα χρωστά πολλά στην τέχνη του ναυτικού και του καραβομαραγκού. Ο ελληνικός πολιτισμός που με τόσο ζήλο προστατεύουμε κάθε ορατό του ίχνος μεταφέρθηκε στα πέρατα του τότε γνωστού κόσμου με καράβια. Και το ότι ο Ελληνικός εμπορικός στόλος είναι σήμερα ο μεγαλύτερος στον κόσμο δεν το χρωστάμε μόνο στην καπατσοσύνη των Ελλήνων εφοπλιστών αλλά προπαντός στην μακρότατη και άρρηκτη αλυσίδα ναυτοσύνης που πάει πίσω στα βάθη των αιώνων. Η Ελλάδα ακουμπά στη Θάλασσα.

Για τα λάθη και για την περιφρόνηση της ναυτοσύνης μας τι να πρωτοθυμηθώ ! Την «τιμητική» βύθιση του θρυλικού «Άρη», με κανονιοβολισμό, στην Ψυτάλλεια κατά τον εορτασμό των 100 χρόνων της Εθνεγερσίας; Την απαράδεκτη κατάσταση του «Ευγένιου Ευγενίδη», του αιωνόβιου εκπαιδευτικού ιστιοφόρου του Εμπορικού μας Ναυτικού, που παροπλίστηκε το 1985 και στην συνέχεια εγκαταλείφθηκε, λεηλατήθηκε και του αφαιρέσανε ακόμα και την μηχανή; Το «Κυρήνεια ΙΙ» το ακριβές ομοίωμα αρχαίου Ελληνικού εμπορικού πλοίου, μετά τα πειραματικά του ταξίδια στο Αιγαίο και την Κύπρο — που αποτελούν την σημαντικότερη προσπάθεια ναυτικής πειραματικής αρχαιολογίας στην Μεσόγειο —στεγάστηκε στο Μουσείο «Θάλασσα» στην Αγία Νάπα της Κύπρου γιατί η Ελλάδα δεν του διέθεσε κανένα χώρο για μόνιμη έκθεση. Η το υπεραιωνόβιο «Θαλής ο Μιλήσιος», το αρχαιότερο στον κόσμο «καλωδιακό πλοίο» που ήταν έτοιμο να διαλυθεί από την ΟΤΕ για παλιοσίδερα και διασώθηκε την τελευταία στιγμή χάρη στην παρέμβαση του αείμνηστου πλοιάρχου Τάσσου Τζαμτζή –τότε Γενικού Γραμματέα του Ναυτικού Μουσείου Ελλάδος – και του εφοπλιστή Γιώργου Δρακόπουλου;

Θα μπορούσα να μιλήσω για ώρες απαριθμώντας τις απαράδεκτες συμπεριφορές, και την περιφρόνηση που τυγχάνει η ναυτική μας παράδοση. Θα σταθώ στην χειρότερη, την εγκληματική συμπεριφορά τις πολιτείας που τα τελευταία χρόνια απαιτεί τον βάρβαρο τεμαχισμό των ξύλινων αλιευτικών προκειμένου να δανειοδοτηθούν νέα σύγχρονα. Ναι το να καταστρέφεις ένα καΐκι, ένα αξιόπλοο καΐκι, ένα καΐκι ικανό να σαλπάρει στις καταγάλανες μας θάλασσες είναι έγκλημα.

Αλλά κλείνοντας αυτή τη σύντομη παρέμβαση θέλω να τονίσω ότι η προστασία του ξύλινου παραδοσιακού Ελληνικού σκάφους δεν είναι μόνο μια συναισθηματική πράξη, μια δήλωση αγάπης στη ναυτοσύνη του Έλληνα. Η συνέχιση της ναυπήγησης και το ταξίδεμα του Ελληνικού ξύλινου παραδοσιακού πλοιαρίου μπορεί να αποδειχθεί ωφέλιμη για την Ελληνική οικονομία. Εάν δοθούν κίνητρα και παρακαμφθούν τα εμπόδια η Ελλάδα θα επωφεληθεί ποικιλοτρόπως από την συνέχιση αυτής της δραστηριότητας. Τα παραδοσιακά καρνάγια θα επανδρωθούν πάλι με μαστόρους και βοηθούς καραβομαραγκούς, με αρμαδόρους και πανάδες, με καλαφάτες ειδικότητες που τείνουν να εξαφανιστούν. Και ο τουρισμός μας θα κερδίσει από την παρουσία αυτών των ωραίων σκαφών που θα ομορφύνουν τις αβάλες, τους κόλπους και τα λιμάνια μας. ‘

View Post

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

In ΝΕΑ by traditional boats

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΣΤΗΝ 4η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 2014 – 2020 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΧΙΟ ΤΗΝ 1η ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών (Σπύρος Ευσταθόπουλος), παρακολούθησε την 4η (ετήσια) Συνεδρίαση της 38μελούς Επιτροπής Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας και Θάλασσας 2014 – 2020 της οποίας προήδρευσε  ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Κοινοτικών Πόρων κ. Χαρ. Κασίμης.  Συμμετείχαν η Προϊσταμένη της Διαχειριστικής Αρχής του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κα Ευθ. Γιόκαλα , ο εκπρόσωπος της Γενικής Διεύθυνσης Αλιείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μυτολίδης και πλήθος φορέων.

Ο Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών εισηγήθηκε την επαναφορά, στον νέο Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, της αλλαγής χρήσης των ξύλινων αλιευτικών σκαφών ως εναλλακτικού τρόπου οριστικής παύσης αλιευτικών δραστηριοτήτων έναντι της αποκλειστικά ισχύουσας σήμερα πλήρους καταστροφής τους (Καν. 508/14, άρθρο 34, μέτρο 6.1.10 ).

Ο Σύνδεσμος πρότεινε, επίσης, τη συνεργασία των συναρμόδιων Υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης, Ναυτιλίας, Πολιτισμού και Οικονομίας – Ανάπτυξης , εκπροσώπων των αλιέων και των ναυπηγείων  για την συνακόλουθη εκπόνηση του  αναγκαίου κανονιστικού και θεσμικού πλαισίου, ώστε η αλλαγή  πλαισίου χρήσης να τερματίσει τη συρρίκνωση της ξυλοναυπηγικής, την εξαφάνιση της ελληνικής ναυπηγικής παράδοσης,  την απομείωση της αισθητικής αξίας μικρών λιμανιών που περιλαμβάνουν σύνολα ξύλινων αλιευτικών σκαφών και την τουριστική και πολιτιστική υποβάθμιση.

Για όλους αυτούς τους λόγους θα προσπαθήσουμε μεθοδικά, συναινετικά και επίμονα να συμβάλουμε ουσιαστικά στη συνδιαμόρφωση λύσεων που αφ΄ ενός θα αποτρέψουν τη διάλυση των ξύλινων αλιευτικών σκαφών και τη μετατροπή των καρνάγιων σε κέντρα νυχτερινής διασκέδασης και αφ’ετέρου θα συμβάλουν στην άσκηση υγιούς επιχειρηματικότητας μέσω μιας δεύτερης ζωής αυτών των σκαφών στον ευρύτερο τομέα αναψυχής (περιλαμβανομένου, φυσικά του τουριστικού τομέα). Βέβαια με την εγγύηση πάντοτε ότι τα αποσυρόμενα αλιευτικά σκάφη που θ’ αλλάξουν χρήση σε τουριστικά αναψυχής ποτέ δεν θα ασχοληθούν με την επαγγελματική αλιεία και οι αλιείς ιδιοκτήτες τους θα λαμβάνουν ολόκληρο το ποσό επιδότησης της απόσυρσής τους, ως ισχύει σήμερα. Τέλος οι αλιείς ιδιοκτήτες θα μπορέσουν να συνεχίσουν τη διακυβέρνηση των σκαφών τους από τη θέση των κυβερνητών παραδοσιακών ξύλινου σκάφους αναψυχής αντί να καταδικάζονται στη μετάβαση τους προς τον τομέα των πρώιμων συνταξιούχων αλιέων.

Ελπίζουμε η πρώτη συνάντηση να γίνει αμέσως μετά το καλοκαίρι.

Η αξιοποίηση των στοιχείων  του υπάρχοντος μητρώου αλιευτικών σκαφών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το ξεκαθάρισμα μεταξύ πλαστικών και ξύλινων, η κατηγοριοποίησή τους κλπ. μπορεί, βάσει μελέτης, να αποτελέσει την αρχή…

Ας σταματήσουμε την αβασάνιστη διάλυση των ξύλινων σκαφών και τη «διάσωσή» τους στην ξηρά που ισοδυναμεί με διαπόμπευση μελλοθανάτου.

View Post

Εκδήλωση κοπής πίτας στο Ναυπηγείο του Ψαρρού

In ΝΕΑ by tkas

Ανάμεσα στα ξύλινα παραδοσιακά σκάφη που υπάρχουν στο ναυπηγείο του Ψαρρού στο Πέραμα, για κατασκευή, επισκευή και συντήρηση, ο Ελληνικός Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών έκοψε την Πρωτοχρονιάτική πίτα του. Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Νικόλαος Καβαλλιέρος στην ομιλία του, ευχαρίστησε τους Επίτιμους Προέδρους του Συνδέσμου, Μανώλη Ψαρρό και Γιώργο Ανωμερίτη και αναφέρθηκε δημόσια, στο φόρο τιμής που δικαιούνται οι εκλιπόντες, Γιάννης Καψής, καθώς και ο Επίτιμος Αρχηγός Λ.Σ. Ναύαρχος Μανώλης Πελοποννήσιος, η προσφορά του οποίου προς τον Σύνδεσμό είναι ιδιαίτερα, σημαντική, υπενθυμίζοντας ότι η παραδοσιακή βάρκα του εκλιπόντος «ΑΝΤΙΜΟΝΗ», παραχωρήθηκε και παραμένει σε χρήση για αγώνες ιστιοπλοΐας από τα μέλη του Συνδέσμου. Επίσης ευχαρίστησε και όλους ανεξαιρέτως τους φίλους που παρευρίσκοντο στην εκδήλωση από όποια πλευρά κι αν προέρχονται, το Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό Τομέα, κυρίως για τη συμβολή τους στην επίτευξη των στόχων του Συνδέσμου.

Οι στόχοι αυτοί είναι, η διάσωση των αλιευτικών παραδοσιακών ξύλινων σκαφών από την καταστροφή τους με την αλλαγή χρήσεως σε σκάφη αναψυχής, αλλά και η έκδοση ΚΥΑ για την ύπαρξη αδειοδότησης προς τα λίγα εναπομείναντα πλέον παραδοσιακά Ελληνικά καρνάγια. Ευχές προς τους παρευρισκόμενους διαβίβασε και ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης Ευάγγελος Αποστολάκης, παλιός φίλος της παραδοσιακής ξυλοναυπηγικής τέχνης.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας, οι πρώην Υπουργοί Γιώργος Ανωμερίτης και Νίκος Δένδιας, ο Ανεξάρτητος Βουλευτής Δημήτρης Καμμένος, η Πολιτευτής Κυκλάδων Κατερίνα Μονογιού, ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά και Νήσων Πιέρρος Χατζηπέρος. Τον Αρχηγό του Πολεμικού Ναυτικού εκπροσώπησε ο Υποναύαρχος Δημήτριος Σούφρας Γενικός Επιθεωρητής Π.Ν, ενώ παρών στην εκδήλωση ήταν και ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης, η Πρόεδρος του Ναυτικού Μουσείου της Ελλάδος Αναστασία Παλούμπη, η Διευθύντρια του ΥΝΝΠ Γεωργία Κρασακοπούλου, καθώς και πλήθος κόσμου, φίλοι όλοι των παραδοσιακών σκαφών.  Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με άφθονο φαγητό, ποτό και γλυκά, ενώ το ασημένιο αντίγραφο παραδοσιακού ιστιοφόρου πλοίου κέρδισε κατόπιν κλήρωσης, ο Πάτμιος Σώζων Καμίτσης, ιδιοκτήτης του ομώνυμου ταρσανά.


Οι φωτογραφίες είναι της κ. Αννίκας Μπαρμπαρήγου, ελεύθερες πνευματικών δικαιωμάτων

View Post

Tα καϊκια που πληγώναμε

In ΝΕΑ by tkas

Την 30η Ιανουαρίου 2019 στο Βόλο ο Ελληνικός Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών «συμμετείχε σε ημερίδα στα πλαίσια της ομαδικής έκθεσης «Tα καϊκια που πληγώναμε».

Ομιλητής με θέμα « 12.500 θύματα καταγγέλουν τον δολοφόνο τους » ήταν ο Πρόεδρός μας Νίκος Καβαλλιέρος. Τόσο με την τοποθέτησή του, όσο και με τον διάλογο που ακολούθησε συμφωνήθηκε ότι ο δρόμος για την διάσωση των ξύλινων αλιευτικών παραδοσιακών σκαφών που καταστράφονται είναι δύσκολος και μακρύς και πρέπει να αρχίσει συνεχής αγώνας για την αλλαγή χρήσης των σκαφών αυτών ως μόνο μέσο διάσωσης, συντήρησης και μετάταξή τους σε αξιόπλοα σκάφη αναψυχής καθώς και άλλων χρήσεων (εκτός αλιείας ).

View Post

Eτήσια Γενική Συνέλευση του «Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών»

In ΝΕΑ by tkas

Την Δευτέρα 10/12/2018 και από ώρα 18:00 έως 21:00 στις εγκαταστάσεις του Ν.Ο.Ε. έλαβε χώρα η ετήσια Γενική Συνέλευση του «Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών» με θέματα ημερήσιας διάταξης: 

α. Απολογισμός πεπραγμένων Διοικητικού Συμβουλίου

β. Έγκριση οικονομικών καταστάσεων

γ. Απαλλαγή μελών Διοικητικού Συμβουλίου

δ. Προγραμματισμός δράσεων και έγκριση προϋπολογισμού 2019  

Ακολούθησαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου.

Από την καταμέτρηση των ψηφοδελτίων προέκυψαν τα νέα μέλη, τα οποία ευθύς αμέσως συγκροτήθηκαν σε σώμα, ως ακουλούθως:

Νικόλαος Καβαλλιέρος Ναύαρχος Λ.Σ. (ε.α.),       Πρόεδρος

Αννίκα Μπαρμπαρήγου Επιχειρηματίας,                Γενική Γραμματέας

Μάνος Βερνίκος Καπετάνιος Ε. Ν.,                         Αντιπρόεδρος

Σπυρίδων Ευσταθόπουλος Πρώην Στέλεχος Ε. Κ., Ταμίας (Θέματα Ε.Ε.)

Ματίνα Ρασσιά Αρχιτέκτονας,                                Μέλος (Marketing)

Νικόλαος Γερασίμου Ναυτιλιακός Δικηγόρος,       Μέλος (Νομικά θέματα)

Γεώργιος Καμίτσης Σύμβουλος Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Μέλος 

Στην εξελεγκτική επιτροπή εκλέχθηκαν οι:

Γεράσιμος Διαμαντάτος Ναυπηγός

Daniel Lebard Επιχειρηματίας 

Παναγιώτης Χασάπης Δικηγόρος 

Το μέλος του Συνδέσμου Τόνυ Βαμβακίδης παραμένει ως εντεταγμένος Σύμβουλος του Συνδέσμου μας στην ΕΜΗ αλλά και σε οργανώσεις του εξωτερικού που έχουν συναφείς σκοπούς με τον Σύνδεσμο. Τα μη εκλεγμένα μέλη, υποψήφιοι για το Διοικητικό Συμβούλιο: Αντώνης Δημητρακόπουλος, Σταμάτης Κουτουμάνος, Κωνσταντίνος Νίκας και Αντώνης Πλούτης απεφασίσθη όπως συμμετέχουν άνευ ψήφου στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και να βοηθούν στην εκτέλεση των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου. 

Το Νέο Διοικητικό συμβούλιο κατά την πρώτη του συνεδρίαση μετά τις αρχαιρεσίες απεφάσισε να συνεχίσει ακόμα πιο έντονα την προσπάθεια για την διάσωση των ξύλινων παραδοσιακών σκαφών και των παραδοσιακών καρνάγιων με σειρά εκδηλώσεων συναντήσεων, ημερίδων, άρθρων και ισχυρές πιέσεις προς την Ελληνική Δημόσια Διοίκηση και την Διεύθυνση αλιείας της Ε.Ε.. Αυτή η προσπάθεια θα εστιάσει στην παύση της καταστροφής της εθνικής μας παράδοσης, λόγω του εγκληματικού σπασίματος των αλιευτικών ξύλινων παραδοσιακών σκαφών, μέσω της αλλαγής χρήσεως των σκαφών σε επαγγελματικά ή ιδιωτικά σκάφη αναψυχής. 

FORUM ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ

In ΝΕΑ by tkas

Οργανωτές: Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά και Ορίζοντας Γεγονότων

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι την 25/9/20108 στο περιστύλιο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πειραιά έλαβε χώρα ημερίδα για τα παραδοσιακά σκάφη με θέμα: Μνήμες και τέχνη. Η καταστροφή των ξύλινων σκαφών στην Ελλάδα.

Όλοι οι ομιλητές αλλά και με παρεμβάσεις τους, οι επισκέπτες/ακροατές εξέφρασαν την πεποίθηση ότι κάτι άρχισε να κινείται προς θετική κατεύθυνση μετά από 27 έτη, αφού ή  κοινή γνώμη με την βοήθεια των ΜΜΕ για την καταστροφή των ξύλινων αλιευτικών σκαφών με επιδότηση της ΕΕ, αρχίζει να αλλάζει επιτέλους.

Ο αγώνας του Δημάρχου Πειραιά ευχόμαστε να υλοποιηθεί ώστε στο Μικρολίμανο να υπάρξει το πρώτο πλωτό μουσείο 21 παραδοσιακών σκαφών μέσω της διάσωσης αντίστοιχων παραδοσιακών αλιευτικών ξύλινων σκαφών από την καταστροφή τους.

Στο τέλος της ημερίδας γενική ήταν η πεποίθηση ότι αρχίζει ένας νέος αγώνας που θα έχει την υποστήριξη όλων των ενώσεων, φορέων, οργανώσεων και απλών φίλων για να υλοποιηθεί επιτέλους η κατάργηση του μέτρου αυτού, δηλαδή της ολοσχερούς καταστροφής επιπλέον 763 αλιευτικών παραδοσιακών σκαφών.

Ας ενωθούμε λοιπόν όλοι μας στον αγώνα για να διασώσουμε επιτέλους τα σκάφη και να φθάσουμε επιτυχώς στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

ο Δήμαρχος Πειραιά κύριος Γιάννης Μώραλης, η Διευθύντρια Πολιτισμού του Δήμου Πειραιά κυρία Λίτσα Μπαφούνη

η Διευθύντρια Πολιτισμού του Δήμου Πειραιά κυρία Λίτσα Μπαφούνη

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ: STEFANO BENAZZO ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΝΑΥΑΓΙΩΝ “WRECKS / RELITTI ” & “DUTY OF MEMORY”

In ΝΕΑ by tkas

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η παρουσίαση των βιβλίων WRECKS / RELITTI και DUTY OF MEMORY του Ιταλού Πρέσβη Stefano Benazzo με μοναδικές φωτογραφίες ναυαγίων από ολόκληρη την υφήλιο, καθώς και φωτογραφίες σπασμένων παραδοσιακών Ελληνικών σκαφών στις αίθουσες του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος την 18/09/2018.

Παρέστησαν φίλοι της φωτογραφίας, μέλη και φίλοι του Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών, εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι της Ιταλικής Πρεσβείας και πλήθος κόσμου.

Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών ευχαρίστησε τον Stefano Benazzo για την προσφορά του και για την διδασκαλία του για μια νέα μορφή καταγγελίας και αντίδρασης μέσω της φωτογραφικής του τέχνης για την ανάδειξη του εγκληματικού σπασίματος των ξύλινων αλιευτικών παραδοσιακών σκαφών.

Για την ποιότητα και τον τρόπο παρουσίασης της συλλογής φωτογραφιών των ναυαγίων εκφράστηκαν με αγάπη και θαυμασμό, όλοι οι παρευρεθέντες.

η Δημοσιογράφος της Καθημερινής κυρία Μαργαρίτα Πουρνάρα και ο Ιταλός Φωτογράφος Stefano Benazzo στην παρουσίαση του έργου του

ο Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος κύριος Γιώργος Ανδρεάδης και ο Stefano Benazzo

η κυρία Άννα Ανδρεάδη Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος, η Φωτογράφος κυρία Λίζα Έβερτ και ο Ιστορικός – Ερευνητής του Αρχαίου Ελληνικού Πλοίου κύριος Χάρης Τζάλας